Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 3 juni 2011

gratis t-schirt voor (superstar royalty)...♥

ga naar: ianaz-proxy.com of een ander franse proxysite
typ in: http://www.stardoll.com
log in
typ nu in: http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1315
dan heb je ze
( sorry ik heb geen plaatje want ik kan het t-schirt niet krijgen :()

6 opmerkingen:

  1. hij werk niet en ik ben ss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben je mesgien royalty ik ben de eigenaar die het heeft gepost
    cansustyl x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't werkt nieeeet! k ben ook SS. xx Zeynossz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je moet ook wel een Royalty zijn anders krijg je hem niet


    xx-noortju

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, ik ben royalty (ik heet this-is-pris) En hij werkt echt niet :S

    BeantwoordenVerwijderen