Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 13 februari 2012

Valentijnsmakeovers marijexx en __lauri__ en susannevp45

Hallo!
Er zijn al 3 kandidaten voor de Valentijnsmake-overs... Nog 2 plaatsen! Wees snel! Kijk naar mijn vorige bericht voor meer info.
Hier zijn de make-overs!
marijexx
PixieTitaVoor de makeover (zonder iets)
PixieTitaJuwelen
PixieTitaAnder haar, en klaar!
__lauri__
PixieTitaVoor de makeover
PixieTitaAlles weg
PixieTitaMakeup (sorry dat het rood zo slordig is ☹)
PixieTitaAnder haar
PixieTitaPixieTitaAccessoires en klaar!
susannevp45
PixieTitaVoor de makeover
PixieTitaAlles weg
PixieTitaMakeup
PixieTitaAnder haar
PixieTitaAccessoires en klaar!

Wees snel, want er zijn nog maar 2 plaatsen vrij!

6 opmerkingen:

  1. heeeeeii, supermoooi ♥♥

    ma ik had een tijdje geleden ook een make-over gewonnen, komt die nog ?? ;)

    xxx Iris > Miss.-Misty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooohh daz mooi mag ik ook zo is een make_over ik heet Trey-girl grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tazzz ik heb gewonne dus vind dat k er ook eentje mag!

    miss gewoon de volgende ? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojahh bijna vergeten te vragen o.O als je mij een makeover geeft wil je dan ook een berichtje doen dat het klaar iss? x missanouk10 xD

      Verwijderen
  4. cool doe jij ook makeovers zonder ww?
    ik heet MissAnouk10
    x

    BeantwoordenVerwijderen