Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 14 februari 2012

make-over

heey,
Ik wil voor vandaag make-overs gaan geven.
Zet je naam even in mijn gb (kaitlinbfcink) of bij de reacties als je een make-over wil.
Je mag natuurlijk ook iemand verrassen met een make-over dus zet dan de naam erbij van degene die je wil verrassen.
xx kaitlinbfcink

3 opmerkingen:

  1. Ik wil ook iemand weer make-overs geven!
    Mijn SD naam is BeautyEmma01

    Kusjes Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook graag een make-over als dat kan! ik heet liefcoollief op stadoll..
    -xxx- Me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mag ik ook een keer? nemo2701

    BeantwoordenVerwijderen