Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 19 februari 2012

Tipss

Ik heb een mailtje binnen gerkegen van Hasna :
Hooooooi,

1. Je blog is de MAX
2. Ik heb tips nodig!!!!!

Mijn zussen doen echt irritant. ik haat het! weet jij wat ik moet doeen daank je

Op stardoll heet ik hasna23
-------------------------------------------------------------------------------
Beste Hasna ,
Dit soort problemen ken ik ook wel dat je zus/broer irritant doet enz.
Ik heb een paar survailvaltips voor je:
1 Doe iets leuks met hun of doe iets leuks bijv. Je vraagt aan hun of je samen vanavond televisie gaat kijken ofzo , dat ze je meer begrijpen
2 Praat er met je ouders over , dan kunnen jullie een oplossing vinden
3Vraag waarom ze irritant doen en waarom tegen jouw
Ik hoop dat je hier veel aan hebt Hasna
XXXRania
-------------------------------------------------------------------------------------------
Heb je ook een vraag over : school,gepest,puberteit enz.
Dan kun je mailen naar rania-cool27@hotmail.com
Als je liever anoniem wilt blijven kan dat ook geen probleem!'
XXXX Rania

14 opmerkingen:

  1. Pff kom op zeg! Sinds wanneer zijn jullie therapeuten -.-'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heeft niets met Stardoll te maken! Wil je graag tips geven aan andere mensen, maak een nieuwe blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk op deze blog voor gratis spullen op Stardoll niet voor hulp,make-overs of wat er nog mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WEET JE MENSEN IK KAP ERMEEE DOOOR JULLLIE GEZEIK JAAAA KLAAR IK BEN GEEN SCHRIJFSTER MEEER

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee laat je niet kutten door die losers hier.
      Hun beseffen niet wat voor moeite jullie doen om zo blog bij te houden.
      Blijf alsjeblieft! Er zijn ook mensen die het waarderen zoals ik en nog veel meer!
      xxx lieke-joy

      Verwijderen
    2. Dankjewel dat je me begrijpt mensen zijn gwn jaloers maar ik heb geen tijd voor de blog want ik heb veeeeel huiswerk snappie ;)

      Verwijderen
    3. Je mag schrijver blijven hoor, maar dit is een Stardoll blog en moet dus eigenlijk over Stardoll gaan en jullie gaan hier tips geven over mensen hun privé-leven. Een Stardollblog gaat over stardoll en over niets anders.

      Verwijderen
  5. Ik ben er wel blij mee hoor! maar ding trouwens irritant schrijf je niet zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het best wel leuk , deze blog gaat over stardoll maar er mag ook een beetje van iets anders inzitten !
    dat kan toch geen kwaad.
    als ik een vraag zou hebben stuur ik ze meteen
    xxxxxx-jes my ( op stardoll heet ik mis_kers )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Miss-Rania Jaa snap ik (; Maar dat je dan niet stopt door mensen die het niet waarderen (; xxx lieke-joy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Probeer alsjeblieft wel in fatsoenlijk Nederlands te schrijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aangezien er evenveel mensen voor als tegen zijn, blijft het. Als je het onzin vindt, hoef je er niks van aan te trekken en hoef je er ook niet op te reageren. Vind je het wel goed, mag je gewoon vragen om tips.

    BTW, als je iets niet leuk vind dat een schrijfster doet, beschuldig dan niet gelijk de andere schrijfsters die er niks mee te maken hebben

    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ noortju idd.

    Ik vind het leuk, het hoeft toch niet altijd over stardoll te gaan, en die make-overs gaan ook gwn over stardoll dus dat is ook leuk@anoniem.

    Ik vind dat je wel commentaar mag geven, maar niet te erg, en dat ze dan hun stardollnaam eronder moeten zetten.
    En inderdaad, dan moet je datgene wat je niet leuk vind gewoon niet lezen.


    -xxx- Liefcoollief

    BeantwoordenVerwijderen