Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 11 februari 2012

Schrijfsters Wedstrijd

Hey!, omdat het bij mij thuis nu weer wat rustiger is, start ik een nieuwe schrijfsters wedstrijd. Voor de wedstrijd gebruik ik dezelfde regels:

-Als je wilt meedoen, laat dan een REACTIE achter op het BLOG en NIET in mijn gastenboek of van de andere schrijfsters. Doe je dit wel, dan telt dat niet mee als officiële deelname
-Schrijf ook de NAAM van je Medoll erbij.
-Dit is de eerste ronde. Je kunt meedoen tot 11 maart
-Graag ook even erbij zetten hoe je scenery HEET

Dit is wat je moet doen:
Maak een mooie scenery over de winter. Je bent hier heel vrij in en je mag alles gebruiken wat met de winter te maken heeft.

Veel succes!

xx-noortju
P.S. Als je je voor de vorige schrijfsters wedstrijd (die ene die niet doorging) al had ingeschreven, mag je nu weer gerust meedoen. Je moet wel een nieuwe scenery maken en op het blog een reactie achterlaten.

28 opmerkingen:

  1. heey ik wil graag meedoen!


    xxx melodie000

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee
    k wil wel meedoen
    stardoll naam Marloveglitter
    scenery naam just love the winter

    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wil graag meedoen=)
    nickname:Rihannatjuhh
    scenerynaam: Winter pret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Ik wil meedoen met de wedstrijd.
    Ik heet op Stardoll: Meisje123
    Naam van mijn scenery: Winter Wonderland

    Groetjes Meisje123

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe meee♥

    Nickname: Miles1992miley
    Scenery : Snow

    in de scenery staat een tekstje : le* ** *now , dat wat let it snow , maar omdat t it s samen tits is , word het gezien als scheldwoord. sorry daarvoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maakt niet zoveel uit. Ik weet nu dat het zo is, dus daar ga ik je ook niet op beoordelen.

      Verwijderen
  7. ik wil meedoen
    naam: zonnigecelin
    scenery: merry christmas and a happy new year

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey
    Ik doe ook mee.
    Naam: Susannevp45
    Naam scenery: Kerst avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee
    ik wil graag meedoen.
    mijn naam op stardoll is: MissRenske12
    en de naam van mijn scenery is: Happy Christmas!
    Xxx Renske♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helloow
    ik zou oook heel graag mee doen!
    Naam: GelukkigeLalala
    Naam Screnery: Winter Fashion.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hej!
    Leuk, zo'n wedstrijd!

    Mijn naam is ellenlang
    scenery heet It's so cold outside!

    Ik hoop heel erg dat ik mee mag doen!

    x ellenlang ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En myn scenery moet ik nog maken :) Het gaat zeker Sneuw zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik bedoel Sneeuw *
    & Myn scenery is klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mee!
    me naam is marc-step
    en de naam is: winter is 2012!
    xxx marc-step

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mijn scenery noemt in de sneeuw en ik ben slak12

    BeantwoordenVerwijderen
  16. miss.-misty

    SNOWFUNN is de naam , de schaats zit een beetje scheef maar dat heeft de scenery gedaan >:I
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heey ik doe mee ik noem op stardoll rodesanne en mijn scenery let it snow

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. stuur naar mij op stardoll als je het weet want ik zit hier niet altijd op he

      Verwijderen
  18. Ik doe mee x

    x miss-lima2010

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe ook mee!! :D
    Meddolnaam:tugbaxx.2
    Scenery:Wintaah! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe ook meej! Leuk!

    Moet de scenery op je eigen pagina? Want dat heb ik gedaan.

    Naam: liefcoollief
    Naam van scenery: ijs en sneeuw, zo mooi :)

    xxxx--

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heeey
    ik wil ook graag meedoen
    mijn naam is : BeautyfulLaila

    tanxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. naam:deniceje99
    scenery:winter dream (L)
    srry als ik er 2 x bij sta voor het inschrijfen maar mijn eerdere bericht kan ik hier tussen niet meer vinden =$ dus doe ik het nog een xtje xx

    BeantwoordenVerwijderen