Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 11 februari 2012

Mededeling


Hey!, ik heb een mededeling. Ik ontving namelijk een paar dagen geleden een berichtje van charlottex25x. Ze zei dat ze niet meer schrijfster wilde zijn en is van het blog weggegaan. Ze vroeg aan mij of ik dit even aan jullie zou willen zeggen.
Dit was de mededeling.

xx-noortju

3 opmerkingen:

  1. Ik wil heel graag schrijver worden!
    Hoe moet dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okee, raar! Er zijn heelveel mensen die dat graag willen. xxx liefcoollief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook ik had laatst al gevraagt ;P xoxo deniceje99

    BeantwoordenVerwijderen