Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 24 februari 2012

Folk: 50%+ mededeling

Alles in Folk is aan -50%, waarschijnlijk omdat de shop gaat sluiten of zo, maar dat weet ik niet zeker... Maar als het wel zo is, koop dan nu voor het te laat is. SORRY als de shop niet weggaat, het is slechts een gokje ;)

En verder heb ik ook een mededeling...


Ik zou graag iets nieuws op de blog zetten, maar heb geen idee voor een nieuwe TikaGirl ♥- rubriek. Stuur je ideeën naar PixieTita in mijn gastenboek of word vrienden met mij (vermeld dan wel dat je me zag op noortju.blogspot.com) en stuur het via bericht. Zet je idee niet in het vriendenverzoek, aub.
En daarbovenop, het origigineelste idee wordt beloond met een make-over en 'credits'(je naam vanachter in het bericht.
De laatste valentijnsmake-overs komen straks op de blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten