Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 6 februari 2012

Safer Internetday 2012

Hey, volgens mij had ik nog niks gepost over de Safer Internetday
Klik HIER voor de link
Als je alle antwoorden goed beantwoord word je voor 1 dag Superstar!
Dit zijn de antwoorden van 1 t/m 6. 7 komt morgen pas. Als je de antwoorden goed hebt krijg je ook een cadeautje:

1-het laatste antwoord
2-het tweede antwoord
3-het eerste antwoord
4-het laatste antwoord
5-het tweede antwoord
6-het eerste antwoord

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

xx-noortju
Link

2 opmerkingen:

  1. ik had die quiz sowieso al gedaan maar had alles goed en ik werd geen ss voor een dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanx het helpte jullie hebben de beste blog grtz demitje2001girl

    BeantwoordenVerwijderen