Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 16 februari 2012

Gratis Monster High Draculaura Jurk


Ga naar: webwarper.net of een andere Amerikaanse proxysite
Typ in: stardoll.com/nl/
Log in
Typ nu in: stardoll.com/nl/campaigns/monster-high/
Dan heb je hem!

xx-noortju
P.S. Vergeet niet uit te loggen van de proxysite

5 opmerkingen:

  1. Hij doet het!@ maara sl ik jullie was zou ik een ander proxy site nemen want ik zag die URL balkje namelijk niet. Bedankt xxx-jes-hande-star op sd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ehmm... bij mij doet hij het niet! hoe kan dat? misschien ligt het wel aan mij hoor ;) X missbuppie (sd naam)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg een taart van Monster High Draculaura en geen jurkje
    maar toch bedankt voor de taart!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kreeg ook een taart, maar ik wil het jurkje echt heel graag! Hoe krijg ik dat dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wachten tot me suite is geladen...Heb in iedergeval 3 nieuwe dingen. Maar wat?Ik kreeg de taart, Kristen Stewart als snowhite en een tv van snowwhite and the hunsman

    BeantwoordenVerwijderen