Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 24 februari 2012

Monster High Sweet 1600 Winkel



Hey!, volgens mij had ik nog niks gepost over deze winkel. Deze winkel is ook van Monster High, maar dit zijn de Sweet 1600 kleren. Deze kleding is ook gewone 'feest' kleding. Als je Monster High New Ghoul @t School hebt gezien, weet je wat ik bedoel.
Klik HIER voor de kleren.
Ik heb zelf geen geld voor de kleren, maar ik vind ze best wel leuk. ILinkk zou alleen niet weten wanneer ik ze zou moeten dragen.
Gaan jullie ook iets kopen? En wat vinden jullie van de kleding?

xx-noortju

5 opmerkingen:

  1. heej

    Ik denk niet dat ik iets ga kopen ik vind ze niet zo leuk het enige leuke is dat roze jasje vind ik.

    X Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het wel leuk maar ik kan een ding niet kopen die ik graag wil:((((

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai ik vind alles van high school erg leuk ...is er dan nog een winkeltje van ik kan niets vinden,,en op de amerikaanse site voor dat gratis jurkje durf ik niet omdat dat een gevaarlijke site is ..alles wat je ervan kan vinden zou leuk zijn als je dat op deze geweldige site zet groetjes earthchild....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oke ik snap het niet als ik op hier druk kom ik helemaal niet bij die winkel :'( kan alsjeblieft alsjeblieft iemand mij helpen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben gewoon in starplaza maar niet in de winkel zelf??

    BeantwoordenVerwijderen