Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 6 februari 2012

Reacties op schrijfster

Hey, ik heb de reacties gelezen van jullie op de nieuwe schrijfster. Jullie vragen je vast af: 'Waarom mag zij wel schrijfster worden en wij niet?'
Om privé redenen kan ik niet verder gaan met de wedstrijd. Het meisje dat vroeg om schrijfster te worden wilde het al heel lang (een jaar ofzo) en ze kan goed Nederlands (in tegenstelling tot wat sommige van jullie hier als reactie zetten!).

Je kunt ook make-overs maken ZONDER dat je je wachtwoord hoeft te geven. Degene die je dan een make-over geeft maakt een screenshot van je Medoll zoals zij de Medoll heeft opgemaakt. Van die screenshot maakt ze een afbeelding en klaar is je make-over! Jullie dachten toch zeker niet dat ik schrijfsters zou toelaten die om jullie wachtwoorden zou vragen? Veiligheid gaat voor!

Nogmaals, jullie hoeven NIET je wachtwoord te geven voor een make-over. En de schrijfsterswedstrijd zou opnieuw moeten, maar ik weet nog niet wanneer.

xx-noortju

9 opmerkingen:

  1. Okeejjj:) Leuk! Dan doe ik mee!xxx liefcoollief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. naaiend ik wil al zo'n beetje 1,4 jaar ofs schrijfster worden .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn inderdaad genoeg mensen die schrijfster willen worden, maar je moet wel aangeven dat je schrijfster wil worden. Zoiets kan ik namelijk niet ruiken hè?

      Verwijderen
  3. dat snap ik ook wel maar ik denk dat als iemand meedoet met een schrijvers wedstrijd en steeds reacties plaats van wanneer de uitslag komt wel erg graag schrijfster wilt worden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja het enige wat ik daarop kan antwoorden is: 'dat klopt'.

      Verwijderen
  4. Hay

    Oke is goed wil je het duidelijk zetten waneer de schrijverwedstrijd is?? ik wil al heel lang schrijfster worden dus ik doe ook mee :)

    XX Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Okeejj , en je hoeft je nu echt niet aangevallen door me te voelen ofs want wilde gwn ff mn mening kwijt en bedoelde het niet gemeen (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind dat je gelijkt hebt. Ik was ook bezig met de wedstrijd en kreeg steeds niet de uitslag...

      Ik vind het een beetje een beetje lullig voor de mensen die ook al super lang schrijfster willen worden.

      Verwijderen
  6. Ik heb het al duizend x gezegt maar toch niks...

    BeantwoordenVerwijderen