Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 7 februari 2012

Hackers Herkennen

Hey, ik vond maar dat ik een berichtje zou plaatsen over hoe je hackers herkent. Een aantal punten die je vaak bij hackers tegenkomt zijn:

-Vaak hebben hackers meerdere accounts waarvan de namen erg op elkaar lijken. Deze andere accounts laten ook vaak reacties achter in het gastenboek van de andere accounts van de hacker.
-Hackers zijn meestal ook niet zo fanatiek in Stardoll. Ze hebben weinig Starpoints en niets in hun presentatie staan.
-De Medoll van de hackers zien er ook niet zo goed uit. Ze besteden er weinig aandacht aan.
-Berichtjes die hackers sturen zijn vaak erg kort en er staan dingen in die eigenlijk helemaal nergens op slaan.
-Als je eenmaal met een hacker praat vraagt diegene snel naar je gegevens.
-De naam van hackers is vaak erg raar, laat ik het zo maar zeggen en de leeftijd is meestal behoorlijk ongewoon.
-Let op! Sommige hackers zijn heel slim en doen net alsof ze heel veel tijd besteden aan Stardoll. Als zij eenmaal ontdekt worden als hacker maken ze een nieuw account aan. Deze hackers zijn vrij moeilijk te ontmaskeren.

Ik hoop dat dit voor jullie heeft geholpen!

xx-noortju

17 opmerkingen:

  1. ja ik plaats ook met een ander poppetje steeds geef mijn account terug maar ze wist het en ze heeft me geblokt die charlotte en ze wil make/overs geven nou haar styl ziet er echt niet mooi uit die hacker waarom dacht ik daar niet aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik raad je aan nóóit je ww te geven AAN WIE DAN OOK ! ookal is het je beste vriendin en vertrouw je dr compleet . nooit doen ;) .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja maar nu is het te laat! ze was mijn beste vriendin tenminste dat dacht ik .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa, ik ben ook gehackt, das egt stom.... xx liefcoollief

    Dus GEEF NOOIT JE WW! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog 1 tip
    hackers hebben meestal in hun prestatie staan dat bijv.nishaatgirl
    een hacker is dus niet waar
    bij mij had polen2011 mij gehackt en had in haar prestatie staan
    dat blauwpaarsmiss een hacker was blauwpaarsmiss is GEEN hacker soms doet ze heel aardig ♥ ♪ ♫ en anders gaat ze je hacken

    dus geef nooit je ww

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben al 3 keer gehack egt niet leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou ik ben geen hacker maar ik heb ook niks in mijn presentatie staan en ben niet echt actief op stardoll, maar dat wil nog niet zeggen dat ik een hacker ben!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. hoe heet jij op stardoll?
      ik ben de 4e anoniem
      ik heet op stardoll poepke

      Verwijderen
    2. mijn bff is wel gehackt. Echt K.T jonge. serieus ze zag er niet uit, ze had ineens het lelijkste haar enzoow, haar suite was leeg, maar ze heeft niet haar ww gegeven. Alle hackers die dit lezen, ik haat jullie! xxx

      Verwijderen
  9. Heeuy, ik heb ook vele accounts zoals juulde-beste en juulde-besteja(mn accounts waar ik veel aan besteed) en juulde-best enz. maar ik ben geen hacker!ik haat dingen in n presentatie zetten maar ik kom vaak op stardoll, dus het is niet in alle gevallen.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben Jason-boy24 maar ike heb maar 1 acount hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weetje hoe slecht er is al heel lang niet meer gepost.
    Sorry hoor ik vind noortje.blogspot.com steeds slechter worden.
    Ik heb zelfs een nieuwe blogspot over stardoll gevonden en die is veel beter: kijk zelf maar mensen.
    de blogspot:: Hemelengel.blogspot.com

    Teneerste hij is heel goed omdat er bijna elke dag word gepost en dat doet ze nu maar met 1 schrijver want die ander is even weg ofzow. !

    xxx Hila2love

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dankjee wel ik werd al is een paar keer gehackt maar nu kan ik er rekening mee houden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben zotekimie op sd maar sins een paar weken ben ik gehakt en ben ik men sd wkijt ik wiil het heel graag trug want khad via gsm mijn eigen ss gemaakt en ik had een carieiren enzo maar ton heeft iemand mij gahekt en ik heb men ww niet gezecht ?? kunen julie mij helpen aub ik smeek julie kunen julie alemaal een brief naar de baas sturen van sd dat die mij knen helpen pls ps:nu heb ik een nieuwe en die heet xxxxfatmaxxx maar ik will mijn zotekimie trg :ç

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ooit ook eens gehackt geweest, was zo dom om men ww te geven gelukkig had ik toen niet echt veel starpoints. Nu heb ik er 6800sp. Ze moeten gewoon al de hackers van stardoll halen!!!!!! Groetjes Topanga
    Stardoll naam is: scharpyevens

    BeantwoordenVerwijderen
  15. kbwn nu de 3rde keer gehackt!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen