Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 7 februari 2012

Reclame

Hey, onder dit berichtje mogen jullie zoveel reclame neerzetten als je maar wilt! Zo kun je jezelf een beetje promoten. Dus ga je gang en laat hier al je reclame achter!

xx-noortju
P.S. Dit geldt voor iedereen, behalve voor de schrijfsters

15 opmerkingen:

  1. druk op mijn naam om het forum te zien. registreer en heb fun als monster op de monsterschool! eerste registratie per groep > leider (behalve zombies)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je dit erop wil zetten(ik kan er geen foto's van krijgen)
    bij bonjour bijou heb je het roll up cheked shirt(6sd) maar je hebt ook het gewone cheked shirt(50sc)
    het is dus voor non-ss handig om het cheked shirt te kopen=)
    ik heb hem zelf ook(kijk bij Rihannatjuhh)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey! op stardoll heet ik XD-ilsje en ik heb daar ook een club: xxgrratisxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hhhhhreeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyy join my club KOPENVOORGRATIS
    starbazaaaarrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vote me covergirl plz ♥
    manou01 <3
    -x-x-x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vote me covergirl plz ♥
    manou01 <3
    -x-x-x-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hejj, wil je misschien lid worden van mijn club Hitzone. ?
    Als je dat dan ff in mn gb zet, ik heet liefcoollief dan wordt ik ook lid van jou club en ik vote je 5/5 xxx liefcoollief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stem me voor covergirl plzz ♥
    x lieke-joy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo allemaal,
    Ik ga ff zakelijk beginnen met te zeggen: 'Ik zou het erg warderen als jullie op mijn site komen kijken, jullie vinden straks mijn stardoll naam onder dit berichtje, (bij de groetjes) ik hoop dat julie even langs komen, om te kijken dat ik een best wel leuke suite heb., Dat wou ik even mededelen.'

    Oke en nu op mijn eigen manier,: 'IK ZOU HET SUPER VET, LEUK, GAAF, VET, VINDEN ALS JE OP MIJN SITE KOMT KIJKEN!!!, KOM KIJKEN, KOM KIJKEN, ver verwacht ik niks van je maar ik hou van veel vrienden en mensen die mijn suite komen bekijken, nogmaals IK ZOU HET SUPER MEGA, VET, LEUK LIJKEN ALS JE FF LANGS KOMT IN MIJN SUITE!!!'

    Groetjes regendrop xxx'jes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Help me , poppieleah gaat weg van SD, en jay (op sd : mooi-boy-hot)
    heeft net een hartinfarct gehad , en nu hoord hij dat zijn vriendinnetje weg gaat van SD hij is heel boos en heeft steeds vaker last van zijn hart!! en nu poppieleah wil niet meer op SD vanwegen haar bff en ze gaat
    kunnen jullie helpen , zet in haar GB , leah je kent me wel van een party (verzin zelf maar iets) ga alsje niet weg van SD , je vergeet ons , en gaat alleen voor Sanne , pliess blijff , help me en doe het
    KLEINE MOEITE , GROOT GEBAAR !
    XXXSKYDIONNE

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kijk bij: lispizza



    xoxo me

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waarom mogen schrijfsters geen reclame maken? :( :(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WORDT LID VAN DOGYCUTE HET ZIJN NOG MAAR 31 LEDEN EN DE GENENE DIE DAT DOET ZOU ECHT FF HEEL AARDIG VOOR ME ZIJN DE CLUB IS ERG LEUK EN IK BESTEED ER ERG VEEL AANDAGD AAN ER ZIJN LEUKE MANIEREN (EN MAKELIJK )OM EEN TIJD MANEGER TE ZIJn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. STEM OP ME VOOR NCG OF CG!!! NAAM OP SD IS LISAVANW

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ga naar: brittwendy.blogspot.com voor vele leuke dingen:}!!!

    BeantwoordenVerwijderen