Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 23 februari 2012

gratis asda jurk

heey
Er is een gratis asda jurk.
Hier de instructies:
1. zorg dat je ingelogd bent op stardoll
2. klik op onderstaande link:
>>>HERE<<<


xx kaitlinbfcink

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. ik heb hem net nog een keer uitgeprobeerd maar bij mij doet hij het nog was je wel ingelogd op stardoll?

      Verwijderen
  2. werkt niet en ik was zelfs ingelogd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zou niet weten wat er dan is want bij mij doet ie het wel sorry

      Verwijderen