Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 1 augustus 2011

zelefde :)

he :) ik was in de starplaza en toen zag ik dit:


het zelefde was al eens gratis voor ss denk ik want de meeste kregen het niet maar ik wel toen was ik nog ss :)



xx cansustyl

2 opmerkingen:

  1. hoi, dat klopt niet want ik ben geen ss maar toch kreeg ik hem gratis!!!!!!
    en het was niet voor ss toen het op deze blog stond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kreeg hem ook gratis en ik ben ook geen ss! Maar iedereen maakt wel eens een foutje ;)

    BeantwoordenVerwijderen