Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 19 augustus 2011

Helpen

Hey ik heb een vraag: Kan iemand voor mij zo'n cool blog plaatje maken net zoals Underneathstardoll dat heeft? Kijk maar USD (Underneathstardoll) zelf om te kijken wat ik bedoel. Het zal heel fijn zijn als iemand dat voor mijn kan doen. Als je het kan doen stuur je me dan een privé-bericht op Stardoll? Of een mail naar mijn e-mail adres? (noortje-1998@hotmail.com)

Dank je!
xx-noortju

2 opmerkingen:

  1. ik heb eigenlijk wel een idee een foto op google van zo'n plaatje en met powerpoint je site schrijven je moet maar even kijken
    xxxasli

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik Heb een Mailtje Naar je gestuurd op Hotmail
    Ik heb een Plaatje Voor je
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen