Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 16 augustus 2011

Probleempje

Hey, ik heb een probleempje. Ik wil graag op het blog meerdere tabbladen toevoegen, maar ik heb geen idee hoe je dat kan doen. Als iemand weet hoe je dat wel kan doen, of iemand kent die weet hoe je dat kan doen, laat dan alsjeblieft een reactie achter!
Bedankt!

xx-noortju met een probleem

2 opmerkingen:

  1. Ik weet hoe

    Als je wilt weten hoe contacteer me op mijn stardoll die heet : girly-dancer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik weet het!

    je moet bij 'opmaken'en dan 'gadegts' en dan pagina's dan kun je bij 'nieuw bericht'kun je dan kiezen voor 'nieuwe pagina maken'

    ! xxxx miss.-misty

    BeantwoordenVerwijderen