Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 29 augustus 2011

Schrijfster

Hey! Ik krijg op Stardoll veel vragen van mensen die ook schrijfster willen worden. Ik zal het nu even zeggen: Op het moment heb ik genoeg schrijfsters en heb ik er geen nodig! Het is wel lief aangeboden. Dat wou ik even zeggen. Verder is het me ook opgevallen dat sommige vragen of er nog gratis dingen komen. Diegene moeten wel begrijpen dat er niet altijd gratis dingen zijn, maar ik probeer wel te posten hoor!

xx-noortju

2 opmerkingen:

  1. Heej maar ik vind dat jullie wel afdwalen want eerst was het puur voor gratis toen werd het heel veel nieuws over stardoll en nu word het nieuws over dingen die niet over stardoll gaan.. en het is toch heel zeker weten een blog voor stardoll. en met de makeovers mischien kunnen jullie één makeover per week ofso doen.. :$

    xxMiles1992miley♪

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja! dat lijkt me een goed iedee wat Miles1992miley zegt! de blog is niet meer zo cool als eerst! en sommige schrijfsters praten aleen maar over zichzelf! halo? dat is niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen