Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 29 augustus 2011

MSW

MSW is weer begonnen ! , Iedereen gaat er vol op tegen aan . Nu heb je leuke dingen bijv: zo'n eigen fototje reclame maken enzo voorbeeld er van:
Je hebt veel soorten , ik hoop echt dat een van de Nederlanders dit jaar wint , want meestal winnen de grote landen ,

XXX Rania

5 opmerkingen:

  1. hoe heb je da foto zo ero^p gezet?????-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Everyone, vote for me for Miss World stardoll I need your votes! my name on stardoll is hundratje
    @ iedereen, stem op mij voor Miss Stardoll World
    ik heb stemmen nodig! mijn naam op stardoll is hundratje (stem-stem-stem)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beeetje arrogant van: 'Stem op mij'x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ligt eraan hoe je het leest. Maarja. Geen reclame maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Trouwens, je moet kiezen tussen een aantal zinnen. Ze heeft het dus niet zelf getypt.

    BeantwoordenVerwijderen