Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 17 augustus 2011

Miss Stardoll World

Miss Stardoll World komt er weer aan! Gaan jullie meedoen? Ik denk niet dat ik mee ga doen. Het zal wel leuk zijn als iemand van Nederland wint. Vorig jaar (keer?) was het een meisje uit Turkije. Als er updates zijn laten ik het weten!

xx-noortju
P.S. Bedankt voor jullie hulp bij de pagina's. Ik heb een nieuwe pagina toegevoegd, maar daar ben ik nog wel mee bezig.

5 opmerkingen:

  1. ik ga mee doen, willen jullie op mij stemmen?
    op stardoll heet ik thalialima,

    ik hoop ook dat er iemand uit nederland wint, bijna nooit wint iemand uit nederland
    misschien komt dat door in nederland er niet zo veel superstar zijn??
    maar in ieder geval, willen jullie 5/5 op mij stemmen?
    dat zij super zijn
    xxthalialima

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga denk ik wel meedoen maar moet je inschrijven ofzoiets
    en ik wil het heel graag worden dus stem alsjeblieft op mij
    op stardoll heet ik asli-ilsa willen jullie een antwoord op mijn vraag geven aub
    xxxx asli

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heet Mariampje op stardoll ik geefje wel 5/5

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ging bij die verborgen shake it up winkel en ik kreeg maar 1 truitje waar is de rest? alsjeblieft help me

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heet rodewhat op starrdoll lol

    BeantwoordenVerwijderen