Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 23 augustus 2011

Gratis Gouden Bank


Ga naar: brazilunblock.info of een andere Braziliaanse proxysite
Typ in: stardoll.com/nl/contest/view.php?id=1477
Log in
Typ nu in: stardoll.com/nl/contest/finish.php?id=1477
Dan heb je hem!

xx-noortju
P.S. Vergeet niet uit te loggen van de proxysite!!

3 opmerkingen:

  1. mo tis zooooooooooon mooin zetel en tga ton nog nie wok wil je mij helpn? grtjs
    knoem ip sd hundratje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij lukt het niet ,
    er stond dat ik mee moest doen aan een wedstrijd
    maar daarvoor moest je eerste
    je naam,adres en telefoonnummer opschrijven
    maar dat had ik niet gedaan ,
    moet je dat perse invullen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je moet meedoen met die wedstrijd,
    ik heb daar alleen gewoon wat
    ingevuld, dan krijg je hem wel
    eerst kreeg ik hem namelijk ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen