Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 18 augustus 2011

Vakantie


Hey ik ga morgen (vrijdag) op vakantie naar een camping op de Veluwe. Ik blijf voor twee weken weg, maar ik heb mijn laptop mee! Ik weet niet of ik telkens kan posten, maar ik zal mijn best doen. Trouwens als die twee weken voorbij zijn, begint school voor mij. Ik weet niet of ik dan (als school begint) veel tijd heb om te posten. Ik denk van wel, maar dan wordt het wel in de avond gepost, aangezien ik na school gelijk huiswerk ga maken. (aangezien ik naar het Gymnasium ga, krijg ik veel huiswerk op, vergeleken met de basisschool) Dat wou ik even melden!

xx-noortju (=^_^=)
P.S. Voor wie is school al begonnen?

3 opmerkingen:

  1. Das kut zoeveel huiswerk ;)
    Ik ga nu ook naar middelbare over 2 weken.
    maar ik zit daar op school tot half 4 4 uur ;x
    dat zijn echt geen schooltijden meer ;(
    En dan fiets ik nog een uur op om thuis en heen te komen :)
    Maarja hopelijk kan ik daar dan het meeste huiswerk maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey brugpieper, XD
    Ik ga zelf naar 2 gymnasium.
    Je krijgt wel wat meer huiswerk dan andere klassen. Leraren gebruiken ook vaak het smoesje "ja, jullie zijn gymnasium". Maar ik vind de projecten en werkstukken heel leuk en die krijg je niet zoveel in andere klassen. Dit jaar ga ik naar Duitsland (met school) voor 'oudheidkundige' dingen. (shoppen!!!)
    haha
    veel plezier in je eerste jaar
    xxx
    ElegantLavendel
    (ook een Noord-Brabender)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik ben een Brugmug! Het lijkt me wel leuk om projecten te krijgen en om naar Duitsland te gaan :D Dank je! Trouwens ik kom Drenthe, daar hadden ze ook heel laat vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen