Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 14 augustus 2011

nieuwe winkel minimalism

Er is nu een winkel van minimalism in starplaza!!
De winkel heeft 6 verdiepingen!!
Ik heb geen plaatjes want bij mij doen sommige verdiepingen het niet dan krijg ik ineens zon zwart scherm, Is dat bij jullie ook zo??
xxx kaitlin

1 opmerking:

  1. bij mijn ook,hij loopt vast en zegt:de vogende plug-in is astgelopen,wilt u deze afsluite?dan klik is ja,en dn zie ik een dood puzelstukje:(
    ik wil minimalism!(op sd heet ik haevenley,vist my suite and bazaar)

    BeantwoordenVerwijderen