Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 21 augustus 2011

Terug naar school


Morgen begint school voor een deel in Nederland onderandere ik ,Ik ga naar groep 8 en jij ? Sommige steden/scholen hebben nog 2 weken vakantie , Waneer begint bij jou school? of is school bij jou al begonnen ?

XXX

18 opmerkingen:

  1. Heejj ik ga nu naar de 1e dus ik heb nog een week (:
    Maarja dan begint het voor mij ook weer ;(
    Nog ff een week thuis hangen en dan moet ik fcking ver fietsen naar school ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb nog twee weken en ik ga naar groep 8
    en een leuke site

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben uit belgie en ik heb nog 11 dagen :D
    maar ik weet niet hoe het werkt nederland maar
    ik ga naar het 6 de leerjaar
    we hebben eerst 1 ste kleuter 2 de 3de en dan 1 ste leerjaar 2 de 3de 4de 5de 6de en dan middelbaar tot 6 of 7 6 voor slimmen 7 voor jha minder slimmen en dan universiteit maar ik ga naar het 6de leerjaar

    ik ben dilay4everx op stardoll

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga naar de 2e en heb nog een weekje vrij jee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog 2 weke ik woon in belgié !! ik ga naar het 6de leerjaar maar ik weet niet hoe je dat zeg in holland ;S maar tog nog maar 2 weke :o snel voorby gegaan :) xµdxdxdx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ga naar groep 8 scholen in den haag zijn vorige week al van start gegaan :( :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 1september begin ik pas :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog 2 weekjes xD.
    dan op maandag 5 september boeke ophalen en dan dinsdag en woensdag vrij donderdag nieuwe leraren ontmoeten en vrijdag vrij en dan die maandag ( 12 Sep.) gaan we echt beginnen :S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nog een weekje :D
    k ga naar de 2e :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb geen vakantie meer ik ga morgen weer naar school en dan ga ik naar 2 de jaar HAVO|VWO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ga naar de 1e maar ik moet morgen naar school introductie dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ga naar de 3e, dus ik heb nu nog
    een weekje vrij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ga ook naar groep 8!!!!!!!!!! oh nee cito help!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga naar de middelbare maar de extra week vrij hebben ze afgescharft, en die extra week van groep 8 ook :S Dus ik heb 6 weken vakantie en hoef pas over 2 weken naar school ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb nog twee weken vrij en ik ga naar groep8

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik heb nog 2weken en dan naar groep 8

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik moest 15 augustus al en ik zit nu in grp 8

    BeantwoordenVerwijderen