Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 24 augustus 2011

JoannaBG ???

Mischien hebben jullie het wel gemerkt , jullie kennen vast wel JoannaBG op stardoll? iemand die het recoord heeft gebroeken iedereen suite op stardoll te bekijken , Vorig jaar deed ze het vaak maar daarna is ze niet meer gezien maar nu wel , ik vind het heel knap zoiets zou me nooit lukken .
Wat vinden jullie van haar ? Ze is bijna 10 keer cg geworden !

XXX

8 opmerkingen:

  1. SkandarKeynesLover25 augustus 2011 om 08:59

    Ja ik ken haar zij kijkt kei vaak in mijn suite.
    Maar als je naar haar toegaat staat er allemaal:
    Vuile hacker enzo.
    Dus ik zou haar als ik jullie was geen vv sturen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mij bezoekt ze ook veel ik vind ze wel een beetje raar en ik vertrouw haar ook niet echt (hoe weet ze dan hoeveel suites ze moet bezoeken???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jup bij mij ookal..
    ik vind het vreemd.
    ze komt om de dag in mn suite en ik zie haar overal ??

    xx(voeg me toe : miles1992miley !)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, bij mij ook! Maar vanwaar heeft ze dat lintje op haar jurk op de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind da ook wel raar en ze is al 9 keer NCG
    gwrdn heel veel mensen bezoeken haar omde minuut maar zij heeft het echt wel knap gdn om iedereen zijn suite in 1 minuut te bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja ik ken haar!
    ze is al super vaak bij mij geweest!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. daarom bezocht ze me
    ps:ik ben lotte.israel op stardoll

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als je supervaak sd leden bezoekt op sd dan gaan veel mensen voor cg stemmen dus best wel logisch ;)en dat strikje die ze draagt die krijg je tog als je zoveel bezoekers hebt ;Dxx

    BeantwoordenVerwijderen