Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 28 augustus 2011

Make-over

Er is weer een make-over vandaag namelijk van xxxsuperchica



Wil je ook zo'n gave make-over ? meld je dan aan bij mijn stardoll
Miss-Girl2000

XXX Rania


15 opmerkingen:

  1. komen er nog gratis dingen?
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat haar is super duper lelijk! de slaechste make-over ever!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja! dat meisje of jongen heeft gelijk! lelijk lelijk lelijk!!!!!!!!!!!!!!!! bleh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja haha! noem je dat een make-over????? dat is zo lelijk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag het best lelijk vinden, maar je moet niet zo afkraken. Maar je mening geven mag altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het prachtig alleen het haar is niet zo mijn stijl maar zeer goede make-up rania

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik; vind het haar niet zooo mooi maar de make-up is egt suuper en ja jullie moete nie zoo grof zijn he !! iedereen zijn smaak eh !!! je krygt een 4/5 van mij rania ;) xx megamaartje (stella)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het haar niet zo echt mijn type en de oorbellen ook de make-up is Perfectt :D


    BubblyParaNoid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind de make-over egt top het haar en de make-over zijn egt mijn stijl xx aurelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind dat haar kapot lelijk!!!!! mwahahhahaa
    en die oorbellen passen niet en de make-over is te zwaar man! mwhahahha groetjes een meisje van stardoll zeg lekker niet wie ik ben xp

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wil je a.u.b normaal doen ! iedereen zijn eigen smaak en a.u.b op een vriendelijke manier !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooooiiiii
    wil je mij ook een make-over geven
    ik heet loveilse op stardoll word vrienden met mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stop met rania af te kraken he! Da's echt nie cool voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die ogen en de makeup is zo gaaf <'33 en weetje waarom mensen het haar afkraken? het is geen ss daarom ik vind het echt absurd het is best wel mooi haar ;p

    xxMiles1992miley♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. sorry hoor maar je hebt ook leuk non ss haar!! :)

    BeantwoordenVerwijderen