Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 10 augustus 2011

Monte Carlo

Hey ik logde (of logte, ik heb geen idee hoe je dat schrijft!) in op Stardoll en in mijn suite had ik zo'n uitnodiging van een Monte Carlo feestje. Hier ben ik naartoe gegaan en toen ik terug was had ik wat gratis spullen. De meeste had ik al, maar dat maakte niet zoveel uit. Dat wou ik even zeggen. Gaan jullie ook naar dat feestje? Je krijgt wel gratis spullen, maar ik denk dat de meeste van jullie ze al hebben.


xx-noortju
P.S. Vergeet niet elke dag te kijken bij de Ramadam kalender! Er kunnen gratis spullen tussen zitten.

2 opmerkingen: