Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 17 mei 2012

Welke rubriek moet ik nog eens posten? + Info Stardoll's Star

Ik weet niet goed wat te posten, dus jullie mogen eens kiezen. Wat word mijn volgende bericht? Stemmen tot 19 mei.
Lezersmeningen
Look
Verrassingsmake-over
Outfit met item van de dag
Stardoll's Questions

Ik ben nu bezig aan een Stardoll's Star, die waarschijnlijk vandaag nog zal komen, als ik op de medoll van NAILxPOLISH een outfit kan afstemmen! De nieuwe indeling:
•Cover
•Medoll-tips
•Wedstrijd 1: snelwedstrijd
•Wedstrijd 2: wedstrijd met enkele rondes
•Stardoll-nieuws
•Mooiste Stardoll-lid: de shoot
•Mooiste Stardoll-lid: inschrijving
•Spelletje
•Achterkant
Het kan soms dat ik rubrieken weglaat omdat ik bv. geen geld heb voor kadootjes.

Ook Mooiste Stardoll-lid wijzigt. Dit zijn de prijzen
•Ik stem af en toe voor je.
•1 kadootje
•Je komt op de blog!

Meer info volgt. Xx TikaGirl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten