Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 18 mei 2012

Oproep: mooiste stardoll-lid

Je kan je inschrijven voor Mooiste Stardoll-lid!


De prijzen:
•Ik stem af en toe voor je.

•1 kadootje

•Je komt op de blog!


Wat moet je doen? Wel, zo gaat het: maak een mooie pagina in je album over Black 'n White mét outfit van jezelf in het thema. Geef de pagina door via TalitaGtje@gmail.com en ik zet de pagina op de blog. De maker van de mooiste pagina word Mooiste Stardoll Lid.

Ik accepteer het enkel via mail.

Wie treedt in de voetsporen van NAILxPOLISH??? Succes!
TikaGirl.

4 opmerkingen:

  1. Ik word een beetje chagerijnig. Alles wat hier staat, wist ik 3 dagen eerder al. En dan nog eens iets:
    WAAR IS FUDGE?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fudge is nu weg , er is een nieuwe winkel voor in de plaats gekomen : Orignial future , ook is is fudge uit starbazaar verdwenen..

      Verwijderen
  2. ik doe ook mee! als het kan en mag!

    BeantwoordenVerwijderen