Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 21 mei 2012

Uitleg proxysites en handmatige proxy

Hey! Aangezien ik al twee Prezi's heb gemaakt over het gebruik van een proxysite en een handmatige proxy, vond ik maar dat ik wat kon gaan posten over wat ze eigenlijk zijn en vooral waarom we ze gebruiken.


We beginnen bij een proxysite:
Een proxysite gebruiken we om bepaalde gratis dingen te krijgen van Stardoll die er in sommige landen wel zijn en in andere landen niet. Eigenlijk ''foppen'' we Stardoll. Door een proxysite te gebruiken lijkt het alsof we ook uit zo'n land komen en dat we dus ook iets gratis kunnen krijgen. Het is dus eigenlijk doen alsof we ook bij dat land behoren. Het nadeel van een proxysite is dat het niet altijd veilig is.

Nu de handmatige proxy:
Een handmatige proxy is iets ingewikkelder. Je kunt het gebruiken om dezelfde redenen als hierboven. Alleen als je een handmatige proxy gebruikt ben je meestal ''anoniem''. Dit is verder niet van belang voor ons...
In feite gebruiken we een handmatige proxy om dezelfde reden als hierboven, alleen gebruiken we hem als er helemaal geen proxysites zijn van een bepaald land. Bijvoorbeeld die van Noorwegen. Ikzelf ken geen veilige proxysite van Noorwegen. Om toch gratis spullen van Noorwegen te kunnen krijgen gebruik ik een handmatige proxy. Een nadeel van een handmatige proxy is dat het ontzettend sloom gaat. Het duurt echt eeuwen voordat een site geladen is. Verder kunnen  handmatige proxy's niet altijd even veilig zijn.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!

xx-noortju

P.S. Voor vragen kun je me altijd mailen. Ik probeer het dan zo goed mogelijk dingen voor je uit te leggen. Het mail adres is: noortju.blogspot@gmail.com

1 opmerking:

  1. bij mij lukt de proxy niet in log in en dan wat moet je dan doen ?

    BeantwoordenVerwijderen