Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 13 mei 2012

Lezersmeningen


Anoniem12 mei 2012 19:52
Ik vind Noortju.blogspot.com heel leuk om te lezen, maar ik vind het nu ook wel jammer. Wat ik er jammer aan vind:
Vroeger was deze website heel actueel. Wedstrijden werden goed bijgehouden,Nieuwtjes waren er best snel en de gratis dingen waren er ook super snel op. Nu post alleen nog jij, heel af en toe noortju en HEEL af en toe Kaitlinbcf. De wedstrijd die nu aan de gang is (tenminste, ik geloof dat er een aan de gang is) wordt ook niet echt bijgehouden. Ik vind dit dus echt heel jammer, want vroeger was dit zo'n bruisende blog en nu gebeurt er niet veel actie en duurt het dagen voordat er weer iets nieuws wordt gepost. Ik heb niets tegen niemand, maar dit is dus mijn mening.
Voor de rest is het uiterlijk wel "Ok" de achtergrond is niet heel druk ofzo, en ik vind het wel leuk dat ze een graphic hebben maar die is ook een beetje saai. Misschien zou het helpen als de blog een nieuwe graphic kreeg en als er een nieuwe schrijfster bij kwam die wel snel gratis dingen zou posten, want nu kunnen mensen veel dingen mislopen.
xxxKayleigh (divamuis op sd)
Aan de graphic kan ik helaas niet werken. Maar de nieuwtjes, daar zal voor gezorgd worden, vanaf nu.


KimIsTheName13 mei 2012 11:18
Ik vind dit de beste Nederlandse blog over stardoll! omdat er regelmatig gratis spullen opkomen die ALTIJD werken, leuke wedstrijden zijn, en nog andere superleuke en originele dingen.
Soms is het wel jammer dat de blog niet elke dag anders is, maar jullie hebben ook nog een leven buiten stardoll hé (:
jullie doen echt je best voor deze blog en jullie helpen er iedereen heel erg goed mee op weg. Want geef nu toe, zonder deze blog zou niemand zoveel spullen hebben.


Echt heel erg bedankt voor alles en een dikke proficiat eh (; x
Dankjewel!


Anoniem13 mei 2012 18:16
Ik vind het blog echt heel gaaf, echt het beste blog, wereld wijd over stardoll. Ik vind het alleen al geniaal om ALLE dingen over stardoll te plaatsen: Nieuwtjes, gratis spullen, en natuurlijk vragen die antwoord krijgen. SUPER!Er zijn geen nadelen. 


Xxx
dankjewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten