Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 23 mei 2012

Deelnemers "Mooiste stardoll lid"

mis_kers

__lauri__
prinsesnicole
Black 'n white wedstrijd.bmp
sssabine
Je kan nog steeds inschrijven. Ik herhaal de opdracht:
een pagina in je album over black&white met je doll erin
sturen naar TalitaGtje@gmail.com
Xx TikaGirl



3 opmerkingen:

  1. Ik vind priensesnicole en sssabine het mooist een van de twee zou echt moeten winnen ......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey,

    Ik ben prinsesnicole en ik kan mijn plaatje niet zien...

    Ik hoop dat je er wat aan kan doen...

    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JAAA!!! SSSabine en PRINsesnicole moeten winneuhh!!! zo moooi!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen