Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 14 mei 2012

Meer lezersmeningen + Stardoll Questions oproep


Heej


ik vind de Blog echt super leuk.
Vroeger werd er wel meer gedaan enzo.
Ik vind het zo leuk omdat er zoveel te doen is je kan gratis dingen doen maar ook mee doen aan een wedstrijd!
ik vind dit de beste nederlandse blog die er is!


X Susanne Op stardoll : Susannevp45


Dankje

Hey!
Ik vind de blog wel en niet leuk!!
Er zijn wel leuke wedstrijden enzo, maar er worden eigenlijk weinig gratis dingen opgezet. eerder was het altijd veel actiever. Ik kijk heel vaak op een engelse blog en daar staan soms hele leuke gratis dingen op en dan kijk ik op deze blog en dan komt die er nooit op te staan! dus dat vind ik weer wat minder fijn, maar verder is het wel een goede blog!
Xx


Ik ben niet echt goed in gratis dingen verzamelen, het spijt me, dus daarom probeer ik wat actief te zijn met nieuwe rubrieken...


STARDOLL QUESTIONS Vanaf nu kan je vragen posten in mijn gb, maar ook in de reacties of via mijn email adres (TalitaGtje@gmail.com)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten