Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 28 mei 2012

Celebrate Europe

Hey, hier was nog niks over gepost en ik vond wel dat dat misschien wel zo leuk was. Stardoll heeft een wedstrijd genaamd Celebrate Europe. Deze is ondertussen al gesloten en de halve finalisten zijn ook al bekend. Stardoll maakte deze wedstrijd vanwege het Eurovisie Songfestival (waar ik later op terugkom). Je kunt nu stemmen op de scenery's van andere mensen. Ik weet nog niet op welk land ik ga stemmen. Op wie gaan jullie stemmen? Je kunt trouwens niet op je eigen land stemmen!
Nu weer terug naar het Eurovisie Songfestival. Zweden heeft dit jaar gewonnen. Ik snap wel waarom, maar ik had liever Servië  of Rusland zien winnen. Volgend jaar is het dus in Zweden. Mijn favoriete jaar was 2009. Wat vonden jullie van dit jaar en wat is jullie favoriete jaar? We horen het graag!

xx-noortju

1 opmerking:

  1. 2008. met die kip/kalkoen uit ierland! (dustin the turkey)

    BeantwoordenVerwijderen