Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 21 mei 2012

Prezi Handmatige Proxy

Hey! Ik heb een Prezi gemaakt waarin een handmatige proxy wordt uitgelegd. Deze is wel voor gebruikers van Internet Explorer. Later doe ik ook die van Google Chrome en Mozilla Firefox.
Ik hoop dat de link het doet. Anders moeten jullie het even zeggen.

Hier is de download link: http://0103.static.prezi.com/export/2012/05/21/handmatig-internet-tezaajsjtiiq.zip

xx-noortju

3 opmerkingen:

  1. hey noortju. de site van de proxy doet het niet. ik wilde graag de vivienne tam dress. hoe moet dat nou??

    x marc-step

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het heel graag willen weten hoe je het met Mozilla Firefox doet. Kun je mss zeggen voor wanneer het zou zijn dat je dat zal uitleggen?
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen