Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 16 mei 2012

heey,
Ik ga misschien stoppen met de blog.
Ik heb namelijk eigen andere blog die over muziek gaat omdat ik heel dag met muziek bezig ben en daar later ook iets mee wil gaan doen.
Willen jullie laten weten of jullie willen dat ik door ga of stop?
xx

11 opmerkingen:

  1. Je bent wel een goede schrijfster (;
    Maar ik zou toch wat meer aandacht besteden aan de muziek blog, want als je het later wilt doen is het wel belangrijker dan een blog over stardoll (; haha xxx Lieke ( lieke-joy )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG NEEE! NIET STOPPEN! ALS JE STOPT VERPEST JE MIJN LEVEN!! NEE!! NEEE!! TOOEE!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staceyliciouzz16 mei 2012 om 19:27

    Ik zou doorgaan, hoor... Niet iedereen kan zomaar schrijven op de blog, en ik zou het dus houden... xx Stacy (of sd: Stacyliciouzz)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind dat je door moet gaan want jij en noortju zijn de enige die veel gratis dingen doen maar als jij die muziek blog wilt doen vind ik het niet erg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik vind ook dat je door moet gaan maar als je de muziek zou doen vind ik het zeker niet erg xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind dat je niet moet doorgaan, want je zit toch bijna nooit op de blog. Zolang noortju en TikaGirl maar doorgaan vind ig het goed hoor. Veel succes trouwens met die andere blog! xx (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat je door blijft gaan met de blog
    Maar als je liever dat andere doet moet je dat denk ik maar gaan doen maar hopelijk niet!!
    Xx Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doorgaan joh! Je doet het hartstikke goed. Kan je niet allebei de site's doen? xxx Yasmien (liefcoollief)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. neei stop nie this een gezellinge en een leuke blogspot !! echt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en ik vroeg me nog af hoe heet je op stardoll ??

    BeantwoordenVerwijderen