Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 26 mei 2012

Herinnering

Hey! Ik heb nog niet alle verhalen van de 2e ronde van de schrijfsterswedstrijd binnengekregen. Ik heb er nu 4 en ik moet er 10 hebben. Willen de andere 6 ook even hun verhaal schrijven? Je verhaal moet naar dit e-mail adres worden gestuurd: noortju.blogspot@gmail.com
Graag snel!

xx-noortju

9 opmerkingen:

  1. sorry maar , zijn die niet gewoon te laat en liggen ze erruit? want ze hebben volgens mij ruim een maand te tijd gehad...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap dat je dat denkt. Ik ga contact opnemen met de andere deelnemers. En nee omdat ze ietsje te laat zijn liggen ze er niet uit. Ze hadden tot 25 mei dat is pas 2 dagen geleden

      Verwijderen
  2. Ik vind dat ze er uit liggen hoor. Want ze hebben lang genoeg de tijd gehad. En het is ook niet eerlijk tegenover de andere 4 die het wel klaar hadden. 25 MEI = 25 MEI!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een paar liggen er sowieso al uit, want die bestaan niet meer. Ik eb de rest vanaf gisteren 5 dagen gegeven. Als ze dan niet klaar zijn liggen ze eruit.

      Verwijderen
  3. mij maakt het niet zo uit ik heb de mijne ingeleverd dus wat de andere doen maakt niet zo uit voor mij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het spijt me mensen hier boven, en ook de anderen die het niet erg handig vinden. Maar mijn e-mail deed het niet, dus ik heb nu even een nieuwe aangemaakt en stuur je daarmee vandaag een berichtje Noortju. xxx' Me (liefcoollief)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar waarom stel je dat uit tot vandaag.. waarom niet veel eerder? xxMiles1992miley.

      Verwijderen