Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 11 mei 2012

Stardoll Questions ♥♥

1.
hee ik heb ook even een vraagje ik ben al langer dan een jaar ss geweest maar ben geen royality en ohjaa ben ook al since begin 2008 lid en zit vaak op sd dus daar kan het niet aanliggen denk ik. iemand een idee???
xxxxx ffw88 <-- beetje raar mat dat is mijn sd naam. ;P



Da's een fout van stardoll :)


2.
Hoi ik heb ook een vraag, hier komt hij:

als je een oude jurk 'recycleert' die in starcoins was, krijg je starcoins.Dus als je een oude jurk in stardollers recycleert, krijg je stardollars. Klopt dat?

dankjewel!!



Dat klopt! Maar de jurk moet wel 2 sd zijn geweest, bij starcoins moet hij 10 sc zijn geweest.


Meer vragen? Reageer ^.^

3 opmerkingen:

  1. de antwoorden kloppen voor geen meter..
    als je een jurk van 0 sd (maar wel sd) recycelt krijg je alsnog SC , het gaat om de prijs van het voorwerpt..

    en over royalty , je hebt zoveel dagen nodig om te zien of je Royalty bent (http://www.stardoll.com/nl/account/index.php) , en zolang je geen ss bent kun je ook geen royalty meer zijn ! daarvoor moet je weer opwaderen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kimhoudtvanjou12 mei 2012 om 08:28

    euh! ik zal is kijken wie er gelijk heeft, dankjewel tikagirl!!! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kimhoudtvanjou12 mei 2012 om 08:31

      tikagirl had gelijk, maar je moet er superstar voor zijn ): xx

      Verwijderen