Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 8 mei 2012

Stardoll Questions


Anoniem-8 mei 2012 17:19
Ik heb eigenlijk 2 vraagjes :P ...
1. Bestaat de Employee Code van Stardoll?
2. Sommige kids op stardoll zeggen dat er een cheat bestaat dat als je 5 keer in logt op stardoll, dan de eerste uitlogt en dan weer inlogt dat dan alles gratis is!


Xxx, Emma ( op stardoll Emfu )


Hier zijn de antwoorden:
1. De employee code bestaat niet! Dit is een leugen om accounts te hacken.
2. Ook dit is nep. Er bestaat geen enkele cheat waarmee je geld verdient op stardoll: dus ook niet waarbij alles gratis is!

Nog  vragen? Reageer dan even!

6 opmerkingen:

  1. Mijn reacties :P :
    1. Was ik inmiddels zelf ook al 8er gekomen. Heb heel Google afgespeurd. Op het laatst kwam ik op een aparte gekke Deutse site, die heb ik vertaald.
    2. Haha, ik kom vast over als een kind. Ben ik ook :P Een kind van elluf :P

    Xx Emma ( Emfu )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kheb eigelijk geen vraag , maar wel een oproep......
    kben vandaag jarig en wil al 3 maanden een jacoezie op sd. ma ik ben geen ss en van mijn ouders mag ik da ni worre...
    mijn vraag is of iemant me wil helpen, ik doe er alles voor...
    xxx mis_kers ( op sd )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee ik heb ook even een vraagje ik ben al langer dan een jaar ss geweest maar ben geen royality en ohjaa ben ook al since begin 2008 lid en zit vaak op sd dus daar kan het niet aanliggen denk ik. iemand een idee???
    xxxxx ffw88 <-- beetje raar mat dat is mijn sd naam. ;P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kun je niks tegen doen, dan is er een fout geweest. dan word je als het goed is volgende maand wel royalty (;
      En anders moet je is kyken of je niet langer ss moet zyn dan 1 jaar (; x Lieke ( lieke-joy )

      Verwijderen
  4. kimhoudtvanjou10 mei 2012 om 21:22

    Hoi ik heb ook een vraag, hier komt hij:

    als je een oude jurk 'recycleert' die in starcoins was, krijg je starcoins.Dus als je een oude jurk in stardollers recycleert, krijg je stardollars. Klopt dat?

    dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben vandaag gehackt maar ben mn uggs kwijt sneakers en mortolkiss broek en al mn sd bn pas ss ik heet LA-is-my-name op sd en kweet echt niet wat kmoet doen khb gemeld heel veel mensen maar als haar acc word gewist gaan mn spullen weg hb wel bericht naar sd gestuurd en gezegt maar of serieus word genomen?....

    BeantwoordenVerwijderen