Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 8 juli 2011

Nog Steeds Niet


Berichtje voor de Schrijfsters

Het blog is nog steeds niet verandert. Geloof me het maakt me echt niets uit wie het heeft gedaan, als het maar weer goed word gedaan. Je hoeft ook niet te zeggen dat jij het was, zolang het maar weer hetzelfde word, want ik begin me hier echt aan te irriteren! Als jullie niet meer weten waar ik het over heb klik dan HIER!

8 opmerkingen:

  1. Ik kan dat niet doen want ik ben de beheerder van deze blogspot want ik kan alleen maar berichten op zetten en dat is alles. :$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb het echt niet gedaan en ik zou niet eens weten hoe het moet
    xx kaitlinbfcink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt het wel veranderen want daarvoor hoef je geen beheerder voor te zijn. En voor de laatste keer het maakt me niks uit of je het gedaan hebt of niet, als het maar weer goed komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is niet 'het' blog, maar 'de blog'.
    Sorri voor de verbetering. ;)
    xxx Georgette97

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is deels waar. Je kunt het namelijk op twee manieren schrijven: De blog en Het blog. Trouwens schrijf jij 'sorry' altijd met een 'i'?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeh... Bennetta, je bent gedist!!
    Iedereen die dit leest, vote me CoverGirl 5/5!!!
    xxx prinsesnicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik weet wel hoe het moet "(ik ben marielke36)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou ja dat willen doen? Je mag dan wel op 1 van de accounts van de schrijfsters

    BeantwoordenVerwijderen