Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 15 juli 2011

design

Dit is mijn bazaar.
Wie wilt een desgin die ik heb gemaakt kopen?
zet het dan in mijn gasteboek.
Want hier kan ik niet altijd kijken
Oke? xxx


xx CansuSty!

7 opmerkingen:

  1. ik wil wel 1, 2 en 4 :D

    isilrojin heetikk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil wel een van je kopen maar ik ben geen ss en ik heb 249 starpoints

    op stardoll heet ik lasgogirl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dasz duur bFF wil je vermindere voor 20sd
    ik heet op stardoll simsalymissfatm
    ook simsalysimsaly
    en mijn bff cansustyl
    helpptt mij
    ik ben gehacktt !!!!
    door sletje_cool
    maar die is verwijdertt !!
    nuu krijg ik mijn ww nooiittt
    ze heeft ook mijn iemail verandertt
    chhhiiiiittttt!!
    biiccchhhhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hierboven je krijgt een mail dat je email is veranderd en die moet je dan terugzetten maar waarschijnlijk ben je te laat want het kan maar binnen 72 uur
    xx kailtinbfcink

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil er een maar gratis graag

    BeantwoordenVerwijderen