Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 2 juli 2011

gratis internieur !! (leukkk) ♥


hyy er is gratis interieurr egt leukk dus ga nie voor niks je geld verspillen want deze licht ook in de schop

maar hier is ze gratis !

ga naar: proxy-de.stardoll-blog.de/
typ in: http://www.stardoll.com/
log in
typ nu in: http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1380
Dan heb je hem!

15 opmerkingen:

  1. ik heb hem helemaal niet gekregen, ik heb wel zon test ingevuld enzo? hoe kan dat dan?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yeeeees, het is gelukt! Maar uh....aan al de genen die denken dat ze het niet gekregen hebben, je moet als je het pakje open gedaan hebt, moet je bij je kamerdesign kijken. Als je het pakje opendoet krijg je precies een schermpje met een verfborsteltje dat is het teken van kamerdesign, en je hoeft die quiz niet in te vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sry maar ik kom zelfs niet op die site

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb het tasje wel gekregen maar toen ben ik naar kamer disign gegaan en dan weet ik het niet meer wie wil mij helpen op stardoll heet ik demiishot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG, Dit is een van de beste gratis dingen ever!!!!!
    THNX noortju en d rest van d schijvers op deze blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. di is een van de bestu gratis dingen ever ik had em al maar nu heb ik um 2 x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik krijg hem niet..... :( hoe komt dat? ik heet josinadebr op stardoll!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb hem toch.... ♥ oeffff ik zie hem graag maar k'had nooit genoeg geld, en nu is die GRATIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    veel dank voor iedereen die meewerkt aan deze site!!! hij is echt superleuk!!!!
    (stardoll naam: josinadebr) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik krijg bloemen in een pot?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij mij lukt het niet );.
    Ik ga het nog een keer proberen, want hij lijkt me heel leuk!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het lukt niet jammer maar noortju wil je mijn blogspot ook eens bekijken

    BeantwoordenVerwijderen