Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 18 juli 2011

Gratis Auto Van Miss sporty !

Heey deze is al super oud. maar stond niet op de blog want toen kon ik hem nie en nu gaat ze. en niet kklagen van die is oud enz want ik zet het voor als je hem niet hebt!
ga naar: www.daveproxy.co.uk
typ in: www.stardoll.com
log in
typ nu in: www.stardoll.com/de/do/campaign/miss_sporty.php
Dan heb je hem!
xXx CansuStyl

9 opmerkingen:

  1. had ik al sorry

    xx mecy-misa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo kan je niet lezen mecy-misa ze had al gezegt dat somigge het al hadden maar ze post het nog een keer bedankt ik had het nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk het is nu wel gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het doet het niet! spijtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die had ik al
    hij is een beetje oud :P

    moken789

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb een eigen blog met ook dingen bezoek eens pleas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij doet het niet ik krijg de hele tijd dezelfde proxy site

    BeantwoordenVerwijderen