Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 25 juli 2011

Gratis Justin Bieber Gitaar


Ga naar: goproxing.com of een andere Engelse proxysite
Typ in: stardoll.com/nl/
Log in
Typ nu in: stardoll.com/en/do/campaign/jb.php?watch=1 (misschien is er een Justin Bieber campagne!)
Dan heb je hem!

xx-noortju

7 opmerkingen:

  1. Tja daar kan ik weinig aan doen... Ik vind zijn muziek ook niet super, maar ik moet wel toegeven dat het een goede artiest is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind hem geen goede artiest en ook geen goeie liedjes Justin bieber is een grote flop

    Groetjes Layla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i love justin bieber maar ja het gitaar werkt niet bij ik wil hem zoo want ik heef veel om justin,jb is gewoon perfect fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wie van justin bieber houd is gek !!

    justin is helemaal geen tieneridool
    er zijn meer mensen die hem haten dan die van hem houden

    x mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mense jullie zijn echt sukkels justin bieber is kei hot en hou fucking mond als er niks zinigs uit komt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik haat justin bieber die is fking slecht

    BeantwoordenVerwijderen