Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 11 juli 2011

Gratis lippenstift!


Het is niet zo een lippenstift van andere kleur Nee maar het glinsterd het beetej.
Ga naar:2m4u.com/
typ in:http://www.stardoll.com/en/
log in
typ nu in:http://www.stardoll.com/en/do/campaign/maybelline.php
Dan heb je hem!

8 opmerkingen:

  1. yes ik heb hem nu hoef ik die lipgloss niet tekopen en die kosst 24 sd thanksssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hem ni please help mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb hem ook niet gekregen maar ik ga nog een keer proberen =p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thnx
    as je denk da je et ni eb gekrege moe je es kyken by sgoonheidsalon - make-up...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. maar ik kom op de facebook van maybeline

    BeantwoordenVerwijderen