Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 8 juli 2011

Nieuwe Beker?

MISSCHIEN KOMT DIE NIET!!

hii, ik weet het niet zeker maar volgens mij komt er een nieuwe beker wat is het doel, je moet 1e staan met spelletjes dan win je deze beker ik weet het niet zeker maar het kan ook waar zijn(:

4 opmerkingen:

  1. Hey goodXgirlX,
    ik weet zeker dat we die NIET krijgen!! Want ik stond al 2 keer als 1ste bij een game en ik heb die NIET gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ma die komt binnekort zeker!!!???

    -xXx-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je goed kijkt staat er ook dat hij misschien KOMT en er dus nog niet IS. Dus eigenlijk kun je hieruit nog niet opmaken of hij komt of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kaja97x33 heeft drie van die nieuwe bekers, dus ze zijn er nu wel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen