Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 5 juli 2011

nieuwe presentatie miss-girl2000

Bij de vorige presentatie heb ik veel commentaar gehad dat de presentatie niet mooi was. Dat vind ik niet zo erg maar wees dan niet zo laf om je naam er niet bij zetten. En kunnen jullie het zelf wel? maarja.... er is weer een nieuwe presentatie. laat weten wat je er van vind, vind je hem lelijk mag je dat best zeggen maar er was ook iemand die zei omg die is lelijk zo hoeft dat niet. je kunt ook zeggen ik vind hem niet zo mooi en zeg dan ook wat je er niet mooi aan vind dan kan ik dat verbeteren.
deze keer is het miss-girl2000.

9 opmerkingen:

  1. Echt mooi tnx ( ik ben miss-girl2000 i love you all !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is mooi maar het zou nog mooier zijn als je kleurijke achtergronden zou gebruiken x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. degene hiervoor zei voor kleurige achtergronden ja dat klopt maar miss-girl2000 wou een zwarte achtergrond en roze letters maar bij de volgende zal ik dat zeker doen dankje voor de tip!!!!
    xxx kaitlin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem goed zo als ie i en weet je hoe dat komt omdat hij bij jou en dat andere meisje past en dat hoort xxx liekelo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt super leuk zo iets wil ik ook wel

    x Saarx0313

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeyy,,
    Ik wil ook graag zo'n presentatie.
    Wil je zo een voor me maken???
    Ik ben Jazzieberoemd op Stardoll.
    ik hoop natuurlijk dat je het gaat maken.
    alsvast ThnXX.
    Ook al maak je 'm niet. (:

    xxxxx Jazzieberoemd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem niet zo mooi je zou er een scrollbox bij kunnen doen of bv. zo licht te laten schijnen en jah er is gwn iets rarrs aan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook weer mooi xxx jes
    -mervedemir

    BeantwoordenVerwijderen