Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 15 juli 2011

Gratis sjaal, wanten en muts.


Ga naar brazilunblock.info/
Type daar www.stardoll.com in
Log in
Type dan www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1409 in
Nu heb je ze in je suite.

6 opmerkingen:

  1. ik heb juist van harrypotter gekregen duszz boeken ANDER BEZEM dan die ene en zo'n rose staf xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb juist van harrypotter gekregen duszz boeken ANDER BEZEM dan die ene en zo'n rose staf xD

    isilrojin xx kijkmaar inme kamerr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had ook eerst die boeken en die bezem en de toverstaf maar toen deed ik het opnieuw op xxgratisxx.blogspot.com en toen ging het wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die toverstokje vind ik wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi!!
    ff dit beste noortju.
    ik heb dit gedaan ik kreeg de spullen maar toen ik uitlogde wilde ik weer inloggen maar mijn ww was veranderd dus als je dit doet is er een risico gehackt te worden ik heb nu wel weer mijn acc terug maar toch als ik zou mogen aanraden haal dit van je suite af ik ben er door gehackt !

    BeantwoordenVerwijderen