Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 11 juli 2011

presentatie lindsy570

Hier weer een presentatie!! deze keer van lindsy570 ik hoop dat jullie dit een leuke vinden en schrijf erbij wat ik beter zou kunnen doen enz.
hieris ie:


6 opmerkingen:

  1. Super bedankt, ik heb de presentatie al opgeload alleen die moet nog worden goed gekeurd, dus nu staat hij als een kopie op mijn pro. Maar als de presentatie is goed gekeurd kan ik hem groter maken. Maar egt SUPER BEDANKT, want hij is egt mooi!! xx lindy570

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BubblyParaNoid11 juli 2011 om 17:12

    Ehm, ik had een week geleden gezegd dat ik een presentatie wou van xgoodxgirl en het is nog steeds niet klaar of ze is er niet aan begonnen??

    BubblyParaNoid ( mijn stadoll naam )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. engels klopt niet helemaal :x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. degene hierboven ik heb de tekst van die ze al had gepakt dus dat zou kunnen
    xx kaitlinbfcink

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb alleen nog een vraagje, hoe krijg ik hem nu goed en groot op mijn profiel want op mijn manier werkt het dus niet :(
    xx Lindy570

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee!
    ik wil zoo graaag een super presentatie!
    maar ik kan dat niet maken :(
    kun je me helpen?

    xxx dadalo( stardoll naam)

    BeantwoordenVerwijderen