Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 6 juli 2011

Hacker

Pff mijn vriendin: Simsalysimsaly
is gehackt!
ze was ss
en de hacker heet:amivictoriap
willen jullie zeggen dat ze op het blog staat en dat ze nie moet hacken?
en raporteren graag :)
Want k wil men vriendennen altijd helpen!!

4 opmerkingen:

  1. Ik ken haar Die hacker Amaai nrml hacked ze ni xd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Ik vind het echt erg voor je vriendin.
    Hopelijk komt z eweer op stardoll.
    Maar ik heb een vraagje voor je.
    We moeten een blog maken voor onze favoriete website.En die van mij is stardoll.
    Maar we moesten ervoor zorgen dat je zoveel mogelijk volgers krijgt.
    Nu heb ik een vraagje.
    Mag ik neen paaar afbeeeldingen gebruiken van spullen voor op mijn blog.
    In de plaats zal ik dan reclame maken voor jouw blog.
    Want jouw blog is super.
    Dat is waar.

    -xxx- sisi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat schrijf je toch niet op een blog dat is gwn gemeen joh en hallo je moet wel erg dom zijn om je ww te geven aan iemand op internet miss is t wel een pedoo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind die nie ;( andrs zou ik het doen

    BeantwoordenVerwijderen